10 міфів про каву


« Для чого змішують каву   |   Сім рад при покупці кави »

Кава викликає хвороби серця.

Дослідження, що проводяться протягом 20 років (окрім одного, про яке мовилося вище), не виявили ніякого зв′язку між вживанням кави і серцевими захворюваннями, спростувавши міф про те, що кава нібито підвищує артеріальний тиск. А щоб кава хоч трохи підвищила рівень холестерину в крові, він повинен бути настільки міцним, що мало хто зможе його випити.

Кава негативно впливає на вагітність.

Доведене, що кофеїн не впливає на розвиток плоду і не має відношення до випадків викидня. Але за останніми даними, не так давно опублікованим в “Американському журналі епідеміології”, від кави вагітним слід все ж таки стримуватися, так само як від кока-коли і інших напоїв, де є кофеїн.
Вживання їх призводить до того, що дитина з’являється на світло з меншою вагою, чим новонароджені інших матерів.

Кава викликає пухлини в грудях.

Учені продовжують заперечувати яку б то не було залежність між виникненням злоякісних утворень і вживанням кави.

Кава сприяє розвитку остеопорозу.

Існує думка, що кофеїн сприяє виведенню з організму кальцію, ослабляючи тим самим кісткові тканини. Проте дослідження показують: небажана дія цілком компенсується, якщо; випивати стакан молока в день або стежити, щоб в харчовому раціоні була достатня кількість кальцію.

Каву викликає залежність.

Медики (втім, не все) вважають, що кофеїн не викликає залежності. Проте ті, хто перестає пити каву або різко зменшує звичну дозу, ризикують отримати головний біль, гірше міркують, стають розсіяними, дратівливими або сонливими. Всіх цих неприємностей можна уникнути, скорочуючи вживання кави поступово.

В каві міститься кофеїн.


Tags: , , , , , ,

Загальне


Схожі записи

 

Copyright © 2009  Кофе  »  Загальне
, 0.524 seconds, 2.185 Mb901